سئو در کرج
نوشته شده توسط : دیزاینستان

سئو در کرج : واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معني بهينه سازي موتور جستجو مي باشد و بهينه سازي موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافيك وب سايت از نتايج جستجوي موتورهاي جستجو است.

چرا سئو مهم است؟

تقريبا ۷۰٪ از كل بازديد از وب سايت شما از طريق جستجودر گوگل ايجاد مي شود و اگر ترافيك را از ساير موتورهاي جستجوگر محبوب (مانند بينگ، ياهو و يوتيوب) را اضافه كنيد، ۸۰ تا ۹۰ درصد از كل ترافيك يك سايت از طريق يك موتور جستجو حاصل مي شود.

براي به دست آوردن يك وب سايت بهينه سازي شده براي جستجو، بسيار مهم است كه نيازهاي اساسي براي مشاهده آنلاين را درك كنيد. چگونه مي خواهيد از ترافيك وب سايت كسب درآمد كنيد؟ هنگامي كه اهداف كسب و كار تعريف مي شود، وقت آن است كه يك استراتژي سئو ايجاد شود كه فرصت هاي شما را به حداكثر برساند. هنگامي كه استراتژي توسعه يافته است، مي توانيم يك فرآيند بهينه سازي موتور جستجوي خلاقانه را براي رسيدن به اين اهداف تجاري آغاز كنيم.

ما خود را يك شركت سئو در كرج نمي دانيم بلكه ما شريك تجاري شما هستيم

تيم ما اعتقاد دارد كه موفقيت كسب و كار مشتريانمان موفقيت كسب و كار ما هست و رضايتمندي ۱۰۰% آنها بهترين تبليغات براي مجموعه ما است. تيم ما افتخار مي كند كه مشترياني دارد كه با رضايتمندي كه براي آنها در اين مجموعه ايجاد شده اينجا را همانند مجموعه دوم كسب و كار خود مي دانند و چندين سال به اين مجموعه اعتماد ميكنند. تيم ما با بهينه سازي سايت در كرج و سئو سايت در كرج و طراحي سايت در كرج و ساير نقاط كشور به بهترين و استاندارد ترين شكل ممكن شما را در هرچه بهتر ديده شدن كسب و كار شما در دنياي وب كمك خواهيم كرد.

سئو كلاه سياه

سئوي كلاه سياه، يك عمل مجرمانه برخلاف قوانين موتورهاي جستجو و سعي در گمراه كردن آنها داشته باشد، است وبراي بالا بردن رتبه سايت در نتايج جستجو مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در دنياي سئو، قوانين و مقرراتي وجود دارد كه مي بايست رعايت شود. اين قوانين علاوه بر ايجاد يك محيط مناسب و بهبود تجربه كاربري، مي تواند رتبه سايت را به صورت كاملا اصولي افزايش دهد كه هيچگاه دچار افت نشود. براي افزايش رتبه سايت، نياز است كه هميشه با آخرين تغييرات گوگل و تكنيك هاي جديد سئو، به روز باشيد تا بتوانيد در رتبه اول گوگل قرار بگيريد.

متاسفانه خيلي از افرادي كه در زمينه سئو كار مي كنند ا ز نداشتن اطلاعات مشتريان در اين زمينه بهره مي برند و از اين تكنيك بهره استفاده مي كنند و تنها به فكر سودجويي خودشان هستند و مي خواهند كه ره صد ساله را يك شبه بپيمايند و به طور موقت نتايج دلخواه مشتري را موقتا در سريع ترين زمان به او بدهند كه نه تنها نمي توانند بلكه سخت مورد جريمه گوگل قرار مي گيرند و بعد از مدتي از نتايج گوگل حذف ميشوند(در اصطلاح پنالتي مي شوند).

متخصصان ما يك رويكرد جامع براي SEO شما دارند. ما درك و متعهد به يك استراتژي متوازن از محتواي عالي، بهينه سازي فني در صفحه، ساختن و به دست آوردن يك نمايه عالي لينك، گسترش وبلاگ نويسي و فعاليت هاي رسانه اي يكپارچه اجتماعي هستيم.

خدمات و استراتژي هاي ما براي بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو

اگر قصد داريد در دنياي وب يك جايگاه خوب براي خود داشته باشيد و كسب و كار خود را در اين ويترين بي انتها و بدون مرز داشته باشيد، بايد هر چه سريعتر اقدام به پياده سازي اصول سئو در وب سايتتان كنيد تا از رقباي خود در دنياي بد انتهاي كسب و كار آنلاين عقب نيفتيد.

از آن جايي كه سايت شما به عنوان يك مركز، فروشگاه يا دفتر، بدون هيچ محدوديت مكاني و زماني در دسترس كاربران سطح اينترنت است، براي كسب و كار شما بسيار مهم است كه در اين فضا موثر واقع شويد و سهم خود را از اين بازار پر رفت آمد برداريد.

مراحل انجام يك پروژه سئو معمولا با بهينه سازي ساختار كدنويسي و رعايت استانداردهاي سئو در سايت آغاز ميشود. پس از آن نوبت به توليد محتواي بكر و ارزشمند و همچنين ايندكس كردن صفحات ميرسد. با گذشت چند ماه از فعاليت يك سايت، ميتوان با به كارگيري تكنيك هاي لينك سازي جايگاه آن را در نتايج جستجو بهبود بخشيد.

پس از كسب جايگاه در نتايج گوگل و حضور در صفحه اول بايستي استراتژي را براي حفظ جايگاه و بهبود آن تا حد ممكن آغاز شود. در اين مرحله ما به صورت مداوم كلمات كليدي شما را آناليز مي كنيم و به دنبال شناسايي كلمات كليدي مرتبط و پر جستجوي جديد هستيم تا محتواي وب سايت شما را متناسب با جستجوي كاربران بهينه كنيم.

ليست خدمات مجموعه ما براي بهينه سازي وب سايت ها و انجام پروژه هاي سئو :

– بهينه سازي صفحات و افزايش سرعت بارگذاري سايت

ما هر صفحه وب سايت شما را هدفمند و با تمركز بر محتوا، لينك هاي داخلي و نقشه هاي سايت تجزيه و تحليل مي كنيم. اين نه تنها در تعريف ارتباط با كلمات كليدي هدف كمك خواهد كرد، بلكه به شما در رقابت در بازارهاي فزاينده رقابتي كمك خواهد كرد. همچنين ما تصاوير ويدئويي و عكس ها و فايل هاي درون سايت را تا حد امكان بهينه كرده تا سرعت بارگذاري صفحات به ايده آل ترين حالت ممكن خود برسد.

– ساختار سايت

ما با بهينه سازي سرعت سايت، بهينه سازي كدها و تگ هاي html، نشانه گذاري استاندارد و.. را از لحاظ سئو كاملا بهينه مي كنيم. اگر ميخواهيد پروژه سئو شما موفق شود، بايد يك پايگاه جامع براي وب سايت خود داشته باشيد. با كمك به بهبود ساختار سايت خود، شانس خود را در رتبه بندي بالاتر در موتورهاي جستجو افزايش مي دهد (به كمك تجربه كاربري شما و تاثير بر فروش).

– شناسايي و آناليز كلمات كليدي ارزشمند

اين كه آيا شما مي خواهيد ترافيك آلي را در سطح محلي يا ملي ارتقاء دهيد، شناسايي كلمات كليدي مورد نظر خود، اولين و مهمترين وظيفه ما است. ما به طور دقيق رتبه بندي فعلي، حجم جستجو و جستجوي هدف را براي ايجاد اولويت ها و اندازه گيري پيشرفت خود در نظر خواهيم گرفت.

– طراحي و بهينه سازي نسخه موبايل وب سايت

طراحي و بهينه سازي براي نسخه موبايل (ريسپانسيو بودن سايت) ساختار سايت و طراحي و پياده سازي صفحات سايت در نسخه AMP كه از يكي از نكات مهم و با امتياز بالا از نظر موتورهاي جستجوگر به دليل استفاده بالاي كاربران اين روزها از تلفن هاي همراه براي جستجو در اينترنت مي باشد.

– لينك دهي داخلي و خارجي اصولي

كسب لينك هاي ارزشمند به صفحات از سايتهاي خارجي مرتبط، به ايجاد اعتبار وب سايت شما كمك خواهد كرد. ما مشخصات لينك سايت شما و هر يك از صفحات آن را تحليل خواهيم كرد و فرصت هايي را براي بهبود رتبه بندي موتورهاي جستجو براي صفحات مورد نظر ايجاد خواهيم كرد.

– محتوا و تدوين ساختار محتوايي سايت

ما يك استراتژي محتوا قوي براي كمك به ايجاد موقعيت خود، يا از لحاظ جغرافيايي و يا در بازار شما ايجاد مي كنيم و يك محتواي غير تكراري و با برنامه زماني و استانداردهاي تهيه محتوا و تهيه محتواي مستمر متناسب با استانداردهاي سئو وتدوين استراتژي لينك سازي داخلي سايت طبق تمام اصول سئو براي وب سايت شما فراهم مي كنيم.

– شبكه هاي اجتماعي

قدرت و نفوذ رسانه هاي اجتماعي مي تواند نقش مهمي در به دست آوردن رتبه بندي هاي آلي و ترافيك بازي كند. از طريق به اشتراك گذاري و مشاركت اجتماعي از طرف شما، ما مي توانيم اعتماد بين مخاطبان هدف خود را به دست آوريم و مجوز خود را براي موتورهاي جستجو ايجاد كنيم.

ما دوست داريم بخشي از موفقيت شما باشيم

شركت ما بر روي پياده سازي هاي استراتژيك تمركز مي كند و نتايج خوبي براي كسب و كار شما ايجاد مي كند تا به شما در دستيابي به اهداف شما كمك كند و اعتقاد ما اين است كه ميزان رضايتمندي شما براي ما بزرگترين تبليغ است.

منبع : https://www.designestan.com/seo-category/seo-in-karaj/

 




:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: